Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    7 september 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Annemiek:
    7 september 2014
    Hey Noud, we willen je super veel succes wensen op deze ongelofelijk mooie reis die je gaat maken! We zullen met erg veel plezier je verhalen gaan volgen het komende jaar! Pas goed op jezelf en geniet er met hart en ziel van!! en kom weer heelhuids thuis! Groetjes van Bas, Annemiek, Liz en Dani.
  3. Hilda:
    7 september 2014
    Hallo Noudje. Ook ik wens je heel veel plezier tijdens je grote reis naar het onbekende. Dat je maar heel veel mooie ervaringen mag opdoen , alles goed en veilig mag verlopen, je vele vrienden en onuitwisbare herinneringen zult maken. Enjoy!! In gedachten en via deze blog reiscolumns met je mee. Groetjes en een veilige vlucht.
  4. Ria:
    8 september 2014
    Lieve Noud,

Wat een avontuur staat voor jou te beginnen! Geniet van elke minuut in al die mooie landen, van elke ervaring die je opdoet elke 'vreemdeling' die je ontmoet. En kom dan 'straks' weer goed en gezond teug naar ons eigen mooie landje! We wensen je een fantastische reis! Dikke kus Ria en Nico