Albums

Albums 1 - 20 van 28

1. sunset!!

lombok, bali

gili island, lombok, nusa lembongan en bali

23 foto’s

2. borobodur

java

Het eiland van de moslim cultuur. Grote verschillen met de andere eilanden. Prachtige bezienswaardigheden

31 foto’s

3. dolfijntjess :D

zuid lombok + bali

van de rust van lombok naar het drukke bali. Gelukkig wel nog buiten seizoen.

34 foto’s

4. bij de motor wasserette

midden/zuid vietnam

De ene prachtige dag na de andere. Ik ga maar meer en meer van deze plek houden, ondanks de regen.

56 foto’s

5. !! wat een baas

noord vietnam

wauw!! alles ten noorden van hanoi

58 foto’s

6. level 2

cebu

het eiland cebu. Het eiland van de whale sharks, gekke feestjes en heerlijke plaatsen om te relaxen.

26 foto’s

7. buiten badkamer

el nido

paradiso.

36 foto’s

8. uitzicht vanuit bed

manila

ik had veel slechts over manila gehoord. Hier heb ik gelukkig niets van ervaren. Matro manila had een top sfeer en ik heb geweldige mensen ontmoet.

4 foto’s

9. angkor vat

siem reap

siem reap. een grote stad, wat mij dus niet echt trekt, met een geweldig aanbod aan tempels. 8ste wereldwonder!!

37 foto’s

10. strandhutje

koh rong

een prachtig eiland in het zuiden van cambodja

18 foto’s

11. ...

phnom phen + Kep

van the big city naar een klein en mooi plaatsje

24 foto’s

12. LIFTEN

modul kiri

helaas kennen ze deze plaats niet op deze site. weer een niet toeristische plaats met veel natuur.

14 foto’s

13. Chinees nieuwjaar, even proosten dus

banlung

veel natuur weinig toerisme. The place to be dus!!

26 foto’s

14. gezellig hier

Don det

chillingsssss

17 foto’s

15. dirtroads

tha khaek loop

een loop van 550 km in 4 dagen. Een van de mooiste dingen die ik heb gedaan in mijn reizen

24 foto’s

16. aerobic class

luang prabang + Vangvieng + vientiane

3 steden die totaal verschillend zijn van elkaar. Toch prop ik het in hetzelfde album:D

17 foto’s

17. sunset in oudomxai !!

Luang Namtha + Oudomxai

luang namtha is een prachtig stadje in het noorden van laos. Er is niet erg veel te doen in het stadje, maar rondom het stadje kun je mooie natuur en geweldige dorpjes vinden. Oudomxai was een saaie stad die meer op china dan laos leek. Hier heb ik maar…

19 foto’s

18. pai walkingstreet

Pai

mijn vakantie in mijn reis !! Heerlijke plaats om te verblijven voor langere tijd.

18 foto’s

19. dit was bij mijn tussenstop in Krabi

koh lanta

Een klein rustig eilandje. Wat een geweldige plek.

9 foto’s

20. schommelen op het strand

phuket

WAUW van koude bergen naar warme stranden en eilanden

20 foto’s

1 2 Volgende »