Albums

Albums 21 - 28 van 28

1. ...

langtang

Langtang: Een geweldige tocht door de bergen met geweldige bezienswaardigheden. De mooiste zonsondergangen en geweldige natuur.

39 foto’s

2. Pommelo

pokhara

pokhara: een leuk stadje wat erg verwesterd is. Dit is gelukkig maar een klein deel van de stad. Ook de locale plaatsen zijn nog volop te bezoeken.

19 foto’s

3. 'feestje' @ Besisahar

annapurna

Natuurlijk is het selecteren van foto's enorm moeilijk, omdat ze allemaal mooi zijn. Ik heb geprobeerd een tijdlijn uit te bouwen zodat jullie een beetje kunnen zien wat ik heb gezien. Alle andere foto's worden natuurlijk bewaard!! Een te gekke…

56 foto’s

4. Ik weet niet waarom, maar vond het een mooi plaatje:)

agra

Agra: De plaats waar de Taj Mahal staat. Een mooie stad met een aantal bezienswaardigheden die je moet hebben gezien bij je bezoek aan India.

20 foto’s

5. sleeper train

jodhpur

helaas niet meer the blue city zoals hij eerst geweest is. Er waren wel nog veel blauwe gebouwen te vinden, maar helaas waren er veel verbouwingen gedaan. Deze waren niet blauw gekleurd. Verder een drukke stad waar je elke dag weer verdwaald haha

18 foto’s

6. jammiee

Pushkar

een mooi rustig plaatsje:)

16 foto’s

7. SAM_0782

jaipur

3 dagen verbleven in jaipur. Hier waren veel bergen om te beklimmen, leuke mensen en mooie monumenten

34 foto’s

8. Lotus

new delhi

Door omstandigheden maar 1 dag geweest. Toch nog wat dingen gezien.

7 foto’s

Van reisblog naar fotoboek